Nüfus Cüzdanımı Kaybettim Ne Yapmalıyım 2015

Nüfus Cüzdanımı Kaybettim Ne Yapmalıyım 2015

Nüfus cüzdanınızı 2015 yılı içerisinde veya öncesinde kaybetmiş iseniz. nüfus müdürlüğüne gidip nüfus cüzdanınızın yenisini çıkartmadan önce hürriyet gazetesi, posta gazetesi, sabah gazetesi, milliyet gazetesi veya yerel bir gazeteye nüfus cüzdanımı kaybettim hükümsüzdür ilanı vermeniz gerekiyor. akabinde nüfus cüzdanımı kaybettim hükümsüzdür ilanlı gazeteyi kesmeden tam sayfa olacak şekilde bağlı bulunduğunuz nüfus idaresine götürmeniz gerekiyor. yeni bir nüfus cüzdanı çıkartmak için bu işlemi yapmanız gerekiyor. nüfus cüzdanımı kaybettim ne yapmalıyım 2015 konulu kısa makalemizin sonuna geldik. sizde nüfus cüzdanınızı kaybetmiş iseniz ilan servisimizi arayarak nüfus cüzdanımı kaybettim hükümsüzdür ilanı verebilirsiniz.

Nüfus Cüzdanımı Kaybettim Ne Yapmalıyım 2015

Nüfus Cüzdanımı Kaybettim Ne Yapmalıyım 2015 1

Nüfus Cüzdanımı Kaybettim Ne Yapmalıyım 2015 2

Nüfus Cüzdanımı Kaybettim Ne Yapmalıyım 2015 3

Nüfus Cüzdanımı Kaybettim Ne Yapmalıyım 2015 4

One comment

Bir Cevap Yazın

